11/18/2017

Sawyer Bennett: Finding Kyle

Kiadó: Big Dog Books
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 218

Fülszöveg:
"When you’ve lived your life as a criminal… 
When you’ve done unspeakable things … 
When your soul has become dark and stained…
The path to redemption begins where you least expect it.
Kyle Sommerville is in hiding and doesn’t want to be found by anyone. Certainly not by his quirky, free-spirited neighbor who’s managed to push her way past the walls he’s built around him. But Jane Cresson’s indomitable will and insatiable curiosity about her reclusive neighbor makes it impossible for Kyle to stay immersed in his dark world.
Little by little, she claws through his shell. 
Day by day, she gets him to smile a little more. 
Night by night, they both find pleasure they never knew existed.

When Kyle’s terrible past is exposed, Jane begins to think she’s in over her head. Can her love for this broken man finally clear his path to redemption, or will Kyle’s darkness extinguish every bit of hope she’s put into him?"



Egy egyszerű, romantikus beütésű könyvre vágytam, így esett a választásom a Finding Kyle-ra.
Néha, amikor nem tudom pontosan, hogy mit szeretnék olvasni és csak lézengek, akkor egyre jobban szeretek most már angol nyelvű könyvhöz nyúlni. Egyrészt nagyon jól tudok vele gyakorolni, elképesztő sikerélményeim vannak, mivel egyre több angol nyelvű könyvet olvasok el és magabiztosabb vagyok ezáltal. Ezen felül érdekes szembesülnöm vele, hogy akármilyen jók is a fordítások, eredeti nyelven mégis más olvasni.
Magát a nyelvezetet tekintve nem bonyolult, könnyen olvastatja magát, nagyon jól haladtam vele, nem is kellett figyelnem, hogy most tulajdonképpen angolul olvasok. Egyszerűen csak olvastam, így mindenképp ajánlom olyanoknak, akik még csak ismerkednek az idegennyelvű olvasással, mint én.

A történetbe akkor kapcsolódunk be, amikor Kyle sikeresen leleplez egy bűnbandát, ugyanis 3 évig beépített ügynök volt egy nagyon kemény motoros bandában. A bűn legmélyebb bugyrait megjárta, nem riadt vissza semmitől és mindehhez szabad kezett kapott az államtól. Végül sikeresen lebuktatta  a bandát, nem fedte fel magát, mégis veszélyben az élete, így a tanúvédelmi program keretében elhitetik mindenkivel, hogy meghalt és új személyazonossággal egy kisvárosba költöztetik. Itt kell meghúznia magát, amíg meg nem törik a bűnbanda fejét. Ám a zord viselkedése ellenére a szőke, életvidám szomszédját egyszerűen sehogy nem tudja elrettenteni...

Eleinte borzasztóan zavart, hogy Kyle ilyen szinten káromkodik. Értem én, hogy rossz fiú lett, de  fuck nélkül is simán működnek a mondatok. Viszont egy idő után már fel sem vettem, úgyhogy hamar átvészeltem ezt a kezdeti bökkenőt.

A kisváros hangulata a világítótoronnyal egyből megtetszett. Teljesen bele tudtam magam élni a környezetbe.
Jane személyiségével nem nagyon tudtam mit kezdeni. Nem unszimpatikus, mert tényleg kedves és cuki, de nem tudtam, hova tenni. Olyan, mint egy kóbor kiskutya, akit hiába rugdos el magától az ember, akkor is odamegy kunyizni.
Tulajdonképpen egyikőjüket sem nagyon értettem, mert mondtak valamit és totál az ellentétét
csinálták. Ez egy ponton idegesítő volt, de át lehetett rajta lépni.
Voltak érdekes pillanatok, amire én tuti, hogy nem így reagáltam volna, de végülis aranyosan alakult ki a kapcsolatuk akaratuk ellenére, onnantól pedig kíváncsi voltam, hogy mi lesz a vége.
Semmi egetrengető csavar nem történt a végkifejletben, mégis izgalmas volt.
Összességében egy egyszerolvasós, limonádé könyv, nem is kell tőle többet várni.. Kikapcsolt, amíg olvastam. Az egyszerűsége és az eltévedt hisztizések miatt azonban nem tudok neki 4 csillagot adni. Voltak részek, amikben sokat kínlódtak a semmin. 


Értékelésem: 3,5 / 5

Képek forrása: pinterest.com

Hasonló könyvek:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése