10/11/2017

Top 5 Wednesday #22


Mivel ebben a hónapban a Halloween köré csoportosulnak a témák, ki sem maradhat egy kis borzongás. Nem olvasok túl sok horrort / thrillert, így ránk is gondoltak Sam-ék, és kaptunk egy kis könnyítést.

A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Hátborzongató könyvek
Nem muszáj kifejezetten horror könyveket hozni, már elég egy-egy jelenet bármilyen könyvből, ami rám hozta a frászt.


Ebből a témából ki sem maradhat King. Elolvastam már pár művét, ebben semmi földöntúli  jelenség nincs, mégis borzongtam rendesen egy- két jelenettől. Már a hangulata is nagyon elborult.


Talán a legelmebetegebb könyv, amit olvastam, mégis tetszett. Kirázott a hideg számos jelenettől, de a vége volt a legbrutálisabb. Kíváncsi voltam meddig mennek el, de erre nem számítottam. Tátva maradt a szám és kirázott  a hideg.

Az egész sorozatot belengi az a nyirkos, őszi hangulat, viszont nekem a 2. rész volt a leghátborzongatóbb. Adott egy kisváros, amit körbevesz egy kísértetektől hemzsegő, ködös tó... ilyen alapsztorival nincs min csodálkozni. A temetők hangulata, plusz a ködös, sötét jelenetek, megspékelve egy-egy szellemmel...nekem ennyi bőven elég volt, hogy féljek :D

Még a nagy hype előtt olvastam, de, hogy őszinte legyek a nagyrészét rém unalmasnak találtam. Ettől függetlenül voltak részek, amelyeknél kivert a víz. Este nem nagyon kellett olvasni. Emlékszem, amikor elkezdik keresni Azt a csatornákban és vannak ott pókok, sötét meg minden... végem volt.

Már nem nagyon emlékszem a történetre, de egy jelenet még mindig élénken él bennem. Valamilyen padláson vagy pincében kúszott a főszereplőnk és talált egy csomó csontvázat, amik feléledtek és alig tudott tőlük menekülni. Na ez úgy volt leírva, hogy szabályosan rettegtem. Jó, tény és való, hogy nem sok kell, hogy én rettegjek :DD

+1 Biztos vagyok benne, hogy mindenki életében van egy film vagy szereplő, amitől egész életében retteg :D Na nekem ez a szereplő Chucky. Most, hogy leírtam a nevét, kirázott a hideg és még képet is fogok keresni...brr.. :D
Valahogy kisgyerekként volt szerencsém ehhez a filmhez és mélyen megmaradt bennem. Nem tudom, hogy neki köszönhető-e, de pl. gyűlölöm a porcelán babákat. Nem tudnék velük egy szobában megmaradni. Aki ezt tudja rólam, mindenáron meg akarja vekem nézetni az Annabelle filmet...persze...én meg hülye vagyok :D:D


Akikkel együtt borzongtunk ma:

1 megjegyzés:

Mayerné Répási Adrienn írta...

Férjnek is Chuky a mumusa!

Megjegyzés küldése