10/04/2017

Top 5 Wednesday #21


Meg is érkeztek az októberi témák és mivel Amerikában közeleg a Halloween, így egész hónapban eköré épülnek a témák.
A mai bejegyzésben a boszorkányok kapják a főszerepet, habár be kell vallanom nem vagyok túlzottan jóban velük, így egy kicsit muszáj csalnom, de szerintem nem lesz ok a panaszra :)


A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Boszorkány könyvek
Sam úgy gondolta a boszorkányok megérdemelnek egy külön témát, így a mai nap a legjobb boszorkányos könyveket kellene felsorolnom...de, amint említettem már egy kicsit csalni fogok.

Utánanéztem és rájöttem, hogy nagyon kevés olyan könyvet olvastam, amiben szerepelnek boszorkányok,és az a kevés sem tartozik a kedvenceim közé, így inkább nem róluk írnék.
Viszont imádom a szép borítókat és csodaszépeket találtam, így a Top 5 boszorkányos borítót mutatnám be, amik még nekem is meghozták a kedvem, hogy belevágjak egy boszorkányos kalandba.


Képek forrása: pinterest.com
További bejegyzések a témában:
- Judy

2 megjegyzés:

Réta írta...

Látom, többünkkel kibabrált ez a boszorkány téma :D :D
Tényleg nagyon szépek ezek a borítók *.*

Dorka írta...

Ez nagyon jó megoldás! És valóban gyönyörű borítók *-*

Megjegyzés küldése