9/27/2017

Top 5 Wednesday #20


Hihetetlen, de ismét elérkeztem a hónap utolsó T5W bejegyzéséhez! Úgy érzem, hogy egyre jobban belerázódok és a csapatunk is szép számmal nőtt, amiért még nagyobb élmény csinálni :)
A mai téma kivételesen könnyű volt számomra, még 5 perc sem kellett és megvolt az összes kiválasztottam.

A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Könyvek, amiket könyves közösségi oldalak miatt olvastam el
Biztos mindenki tud olyan könyvet mondani, amire a többség rá van kattanva, mindenki el akarja olvasni, egy ideig csak erről van szó és addig-addig látom már mindenhol, hogy én is el akarom olvasni.

Épp könyvet rendeltem viszont nem akartam csak egyet rendelni, de ötletem sem volt, hogy mit válasszak másodiknak, így döntöttem a Tüskék és rózsák udvara mellett. A molyon nagyon jó % - on állt, 95% felett és a figyeltjeim is sorban olvasták és írták a jobbnál jobb értékeléseket, így kíváncsi lettem és megrendeltem.
Nagyon jó döntés volt. Imádtam az egészet, egy különleges világba kalauzolt el.


Na jó, nem fogom mindegyik könyvnél leírni, hogy a molyon nagyon felkapottá vált és ezért engem is kíváncsivá tett... Ebben a posztban mindnél ez volt az előzmény, a kapcsolatunk befejezése viszont sokkal különbözőbb lett.
Ebben a történetben sajnos nagyot csalódtam. Még a könyv eleje is megvezetett, pont ezért esett annyira rosszul, hogy így el lett bénázva.


A felkapottság mellett még a borító is csalogatott, muszáj volt megvennem. Örültem, hogy egy féltéglával térek haza, olvasni is szerettem, viszont sokszor hullámzott hogy mit is érzek a könyvvel kapcsolatban. Hol utáltam, hol szerettem, így a végére inkább a kettő között ragadtam, mégis inkább a szeretem oldal felé billenek. Érdekes volt a szovjet világról olvasni.

Na ezzel a történettel megszenvedtem. Untam, kínlódtam és egyetlen betűje sem tetszett. Nem értettem mire fel ez a nagy felhajtás, mivel ennél 100-szor jobb könyveket olvastam... véleményem szerint nem érdemelte meg.

Sajnos ezzel is hasonlóan jártam, mint az előzővel. Egyszer félre is raktam, nem akartam elolvasni, viszont a film trailere meggyőzött, hogy lehet nem is rossz történet. De...nekem az volt...
Nagyon lehangoló és bizarr volt az egész...emelett még untam is. Úgy érzem nem fogom a többi részét elolvasni, kettőnk között ennyi volt.




További bejegyzések a témában:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése