6/14/2017

Nalini Singh: Feloldozás

Eredeti cím: Mine to Possess
Kiadó: Egmont- Hungary
Kiadás éve: 2012
Sorozat: Egy világ - két faj - állandó küzdelem 4.
Fordította: Bottka Sándor Mátyás
Oldalszám: 400

Fülszöveg:
"Clay Bennett falka nélkül, emberek között nőtt fel. Megpróbálta elfojtani leopárd énjét, de az a felszínre tört és embert ölt. A vérengzés után a fiú elvesztette egyetlen barátját, Talint is. A DarkRiver falka otthont és hivatást adott neki, de a lelkének fájdalmát, a bűnhődését nem tudta enyhíteni.
Talin McKade túlélte rettegéssel és szenvedéssel teli gyermekkorát. Régi rémálmaihoz azonban újabbak adódnak, amikor az utcagyerekek, akiket pártfogol, sorra tűnnek el. Talin szívének legfájóbb sebeit is hajlandó felszakítani, hogy megmentse őket: bár retteg a találkozástól, segítséget kér a legerősebb férfitól, akit valaha ismert."

Nalini Singh a kedvenc írónőm. Hihetetlenül összetett és érdekes világokat teremt.
Először az Angyali vadász sorozatával ismerkedtem meg és azonnal kedvenccé vált, be is szereztem az összes magyarul megjelent részt. Ezután jött az Egy világ- két faj sorozata és meglepődtem mennyire más, de ugyanolyan egyedi és magával ragadó.

Jó volt újra elmerülni ebben a világban, főleg a leopárdoknál.
A DarkRiver falka vált a kedvencemmé.Tetszik, hogy ennyire védelmezik egymást és tipikus családként viselkednek. Az érintés kiváltsága pedig zseniális ötlet volt. Az emberek fejébe is bele kellene verni, hogy nem fogdosunk idegeneket, mert irritáló! :D

A főhősnőnk már az elejétől kezdve nem volt túl szimpatikus. Nem mondom, hogy elviselhetetlen szereplő volt, mert nem...sőt jó karakter lett volna...,ha nem nyűglődött volna annyit egyértelmű dolgokon, amiket már vagy háromszor megbeszéltek Clayel...
A DarkRiver falkában pont az tetszik, hogy mennyire védelmezik egymást, de már Clay is túlzásba vitte, engem zavart.

Most nem éreztem akkora fejlődést a kapcsolatukban, mint az eddigi részek folyamán a többi párosnál. Valószínűleg a múltjukból kifolyólag alakult így, mégis kicsit hiányzott valami, mert nem olvadtam el a romantikus részektől vagy attól ahogy egymással beszéltek, így csak forgattam a szemem. A romantikus szál most egyáltalán nem lopta be magát a szívembe. Örültem, amikor más párosokról volt szó, valahogy Clayel és Talinnal nem szimpatizáltam.

Ezt a történetet egyértelműen a krimi szál tartotta életben. Alapvetően nem vagyok krimi rajongó, mindig elunom, de észrevettem, hogy ha paranormális lényekkel van keverve akkor én vevő leszek rá.
Kíváncsi voltam, hova fogunk kilyukadni. Mégis minek kellenek a gyerekek, miért pont ők stb...
Az izgalmat csak fokozták azok a bevillanások, amiket Ashaya szemszögéből olvashattam.
Elégedett vagyok a befejezéssel, csak egy kicsit összecsapottnak éreztem. Amennyit készültek az akcióra egész hamar megoldották minden bökkenő nélkül.

Összességében nem volt rossz történet, de Nalini Singhez szerintem gyenge. Mint egy langyos limonádé... még éppen fogyasztható, de lehetne jobb is.
Bajban vagyok a csillagozással. Elszórakoztatott, aggódtam a gyilkos miatt, de valami mégis hiányzott.

Értékelésem: 4 / 5


Hasonló könyvek:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése