12/15/2016

Debbie Macomber: Első hó


Eredeti cím: Dashing Through The Snow
Kiadás éve: 2016
Kiadó: General Press
Oldalszám: 216

" Ashley ​​Davison, a mindig vidám egyetemista lány eredetileg úgy tervezte, nem utazik haza karácsonyra, egy váratlan kényszerszabadság miatt azonban lehetősége adódik arra, hogy egyedülálló édesanyjával töltse az ünnepeket Seattle-ben. Dashiell Sutherland, az egykori katona is ugyanoda tart egy állásinterjú miatt. Csak a repülőtéren szembesülnek azzal, hogy a karácsony előtti utolsó járatra elfogytak a jegyek, és már az autókölcsönzőnél is csak egyetlen kocsi maradt szabadon. Bár elsőre kifejezetten ellenszenvesnek találják egymást, a kényszer szülte helyzetben vonakodva mégis úgy döntenek, hogy együtt kelnek útra. "

A borító egyből felkeltette az érdeklődésem, mivel gyönyörű. Eddig még nem olvastam karácsonyi időszak idején téli témájú könyveket, de most kifejezetten vágytam rá. Nagyon ünnepi hangulatom van, imádom ezt a meghitt, várakozással teli légkört. Kíváncsi voltam milyen hatással lesz rám egy ilyen könyv. A borító első körben megvett magának.

A történetről röviden annyit, hogy adott egy váratlan szabadság, zsúfolt reptér, lekésett jegy foglalás és egy titokzatos idegen, akivel egy bérelt autóba kerülünk.
A borító alapján egy kellemes, nagyon téli hangulatú, romantikus könyvre számítottam. Azt már az elején tudtam, hogy nem várok világ megváltó gondolatokat.
Egy könnyed, 
"limonádé" könyv a szó legjobb értelmében.
A cselekmény izgalmasan indul és végig fenntartotta az érdeklődésem. Az egyetlen, amit nem értettem: a nyomozós szál. Most komolyan, az minek kellett?! Mindig elrontotta a romantikázásom és kb. semmi értelme nem volt.
Néha előtérbe került a szkeptikus és racionális énem, hogy ez nonszensz, de szépen elcsitítottam, hogy most mindent lehet és koncentráljon a sztorira.
Ahogy haladtam előre a történetben egyre jobban vártam a nagy téli/karácsonyi hangulat robbanást. Lehet velem van a baj, de sehol nem találtam. A végén megjelent belőle valami de gyorsan lezavartuk és -VÉGE-.
Maga az utazás izgalmas volt, a romantikus szálat éreztem egy kicsit kiforratlannak, de 1-2 naptól mit vár az ember, szóval rendben volt az is.

" – Mindig aggódom, ha túlságosan engedékeny vagy. Mint, amikor egy nő azt mondja: Javíts ki, ha tévedek… Hidd el, a legtöbb férfi nem követi el azt a hibát, hogy bedől. Ez csak csapda. "


Biztosan a borító miatt, de a hóeséses, téli romantikázós jeleneteket annyira vártam. Annyi lehetőség van ebben az időszakban és elégedetlen vagyok, hogy pont ezt nem kaptam meg a könyvtől, amiért tulajdonképpen kézbe vettem.
Összességében nem rossz kis történet a maga hibáival együtt, viszont aki tömör téli hangulatra vágyik az ne ettől a könyvtől várja.


Értékelésem: 3,5/5


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése